söndag 16 maj 2010

Skolspirit


Shakespeartiden var full av glädje, varma känslor, vänskap, kärlek, lekar, föreställningar med fullsatt publik, pirr i magen, skolkänsla och LYCKA. Jag är fantastiskt glad att jag valde att gå med i Wellington Highs Shakespeare society 2010 som blev en riktig succe. Som den enda internationella eleven har jag verkligen bundit mig starkare till skolan och dess fantastiska människor i olika årskullar.
Den bästa Highs school uplevelsen man kan tänka sig är nog vad jag får uppleva, tack vare dess unika mångfald av människor och all kärlek som jag får ge och ta emot. Det har varit en ära att få sjunga, stå på scenen, få bli så uppskattad och att ha jobbat så intensivt ihop med en sådan skara människor. Det känns tomt att det plötsligt har tagit slut och jag saknar redan tiden som jag har fått uppleva. Jag har haft en otroligt rolig tid och det här har berikat min tid här i Nya Zeeland ännu lite mer. Det har fått mig att verkligen känna att jag tillhör Wellington High. Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar dess härligt chilla, roliga och kärleksfulla atmosfär. Skolsprit e vad de e! CHEER BOE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar