måndag 10 maj 2010

To be or not to be

Bläddrade fram två månader på kalendern som hänger uppe på min vägg häromdagen, säger ganska mycket om hur veckorna bara rullar på och dagarna sveper förbi i det lilla landet på andra sidan. Tiden går fort när man har det roligt. När man älskar livet.

Tack vare dig finns jag här på jorden idag för att få uppleva hur underbart det är att leva. Tänk att det var i din mage som jag guppade runt i nästan ett år för att sedan få pluppa ut, skrika vilt och välkomnas till världen. Igår var det morsdag, jag älskar dig min fina mamma!Jag lever ett mycket busy life förtillfället då de senaste dagarna har tillägnats åt rep inför Shakespeare.Wellington High min underbara skola sätter nämligen upp En Midsommarnattsdröm och imorgon är det dags för premiär! Föreställningar varje kväll denna vecka och det kommer att bli grymt roligt att få framträda inför publik och få uppleva den enorma känslan av att leverera till andra människor igen. Jag är med som sångerska och har till och med äran att få bjuda Nya Zeeland på svensk skönsång. Showbranschen är hård och det är dags för mitt tunga huvud att luta sig mot den mjuka dunkudden och njuta av en godnattssömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar