söndag 14 mars 2010

Fortfarande pengalös

Ännu inga positiva nyheter gällande plånboksskrällen. Fem dagar har passerat utan plånkan i väskan och hoppet börjar sakta men säkert att försvinna. Passet är fortfarande på vift, visakortet är blockat och penningarna finns lyckligtvis kvar, ett gott tecken på att personen som nu håller i min plånka inte är den galnaste Westside ganstern i Världen. Kanske är det till och med så illa att den just nu ligger och ruttnar i en buske för att senare under året förmultna och bli ett med moderjord. Jag önskar att jag med hjälp av en hemlig kamera kunde få se vart mina ägodelar nu håller hus, det vore så lättande. Jag vill bara få veta. Eller som en polare i skolan sade, go on trademe.com, you're on the frontpage Julia!". Gött om man behövde lägga bud på sig själv.

2 kommentarer:

  1. Å fy fasen va trist. Men du är hel och lever väl:-)
    Puss
    Eva

    SvaraRadera
  2. julle! Fy fan vilken jobbig grej, jag lider med dig. Själv är jag nu hemma i Oslo, förkyld som satan och lite depp över att det inte längre är semester. Tänker på dig vännen PUSS

    SvaraRadera