torsdag 15 april 2010

Svennen i mig börjar ruttna bort

Många evakuerade efter vulkanutbrott på Island. Medan jag läste om de feta stora läskiga molnen som sprider sig och lägger sig som ett svart tak över Europa rynkade jag pannan och tänkte ett tag för mig själv, vad fan är Island? Vulkanutbrott på en ö men sig vart då? Sedan fick jag en snilleblixt. Juste, jag tänkte på engelska, där har vi det. Så icke svenne kan jag nu medge att jag har blivit! Så länge jag fortfarande kan ta mitt flyg hem den femte Juli och att ni håller er friska och krya är jag nöjd. Skulle kanske dock tacka ja till att stanna lite längre om jag fick. Men what's aaap med Europa egentligen? Jorden gör uppror.
Lovet är förbi och helgen är här. Ett lov som har gått i turbofart, två veckor har bara glidit förbi. Men herregud vad bra jag har haft det och vad bra jag har det. Jag bare mår å mår och njuter av att jag lärt känna så underbara människor som jag nu kan spendera hela dagarna långa ihop med. Nicole, Steph och jag som ni ser på bilden gjorde stan osäker i förrgår och imorgon händer det igen! Europa ihop mer er blir i framtiden.

Dags att svida om till party outfitten nu. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar