tisdag 24 november 2009

Lever ni?

Varför är pappa, till och med den som är sämst på att skriva på svenska av er där hemma (sorry dad) den enda som har kommenterat under de senaste tre inläggen? Och kommentaren är att han kommenterar att folk inte kommenterar längre, haha. Är det ingen som tycker om mig längre? Skriver jag för dåligt? Jag går för långt jag vet. Ord kan inte sättas ned för all den kärleken som finns mellan oss. Men, jag börjar bli orolig att pappa är den enda som är övertaggad i Sverige och ba "Åh detta är min älskade dotters blogg!"

Idag var det dags för laserstrike, perry start på dagen att få döda lite. Och min insats var rätt så skaplig ändå, jag tror jag toppade tjejlistan. Sedan blev det en chill dag vid hamnen och sedan eftermiddagssol vid ett perfekt ställe som fungerar som vindskydd med stekande sol. Är lite rödmosig nu. Har gått med short hela dagen, avundsjuka?

Igår anlände en tidig julklapp hit från mina föräldrar. Det var gulligt. Jag har inte öppnat den en, jag lovar. Men Marabou chokladen var inte inpackad så den ska jag nog hugga in i snart. Perfekt timing för godiset som jag fick på min födelsedag har just tagit slut, ja jag vet, jag är otroligt sparsam. Så nu kan jag hålla min lycka vid liv ännu ett litet tag. Tack <3

2 kommentarer:

  1. Julia, du har ju väldens roligaste blogg ju! PUSS ÄLSKADE VÄN!

    SvaraRadera
  2. Julia, det är absolut inte att du skriver dåligt och att vi inte tycker om dig längre! Jag älskar din blogg och läser den så ofta jag kan. Det är rolig och intressant läsning som gör att jag sitter bakom skärmen och småler. Jag tror bara tyvärr att det är den svenska latheten som är problemet... Men jag ska försöka kommentera oftare! Härligt att se att du verkar trivas och må bra! Kramar från Emelie:)

    SvaraRadera