söndag 15 november 2009

Skolresa jihah

Ursäkta för den slappa uppdateringen. Och inte blir det ett lång inlägg nu, för i mitt rum råder det lite kaos för tillfället eftersom det är packning på G. Och när jag packar så är det allvar. Plus att det gäller fan att vara beredd på allt här i Wellington, kläder efter väder. Och vädret är i stort sätt oförutsägbart. Till exempel, nu i veckan då jag låg ute och bokstavligt talat SCHTEKTE i solen i bara bikini men då det sedan, en timme efter vände som fan eftersom jag bemöttes av storm och vinterkänsla när jag var på väg till bussen. Men ja, jag har SOMMARLOV.

Jag gillar min planering, klockan har passerat 9 och det finns ännu ingen struktur eftersom jag desperat har slängt kläder i tvättmaskinen och väntar nu på första lasset i torktumlaren. Imorgon åker jag och en stor drös internationella elever ifrån skolan till French Pass för att leva friluftslivet i tre dagar inklusive två resedagar. Jag kommer alltså hem på fredagkväll och då ska jag på THE WAILERS konsert. Nu menar jag riktiga Wailers, ni vet Bob Marleys band. GRYMMISSSH! Det betyder alltså att det inte är någon idé att ni kikar in här fören nästa helg, kanske lördag om ni har tur. Om det inte är så att DU är en stalker och bara vill läsa mina inlägg om och om igen. Visst, friheten finns och valet är ditt.

Idag köpte jag en begagnad gura, wieee, äntligen ett instrument i hemmet. Det känns himla upplyftande, självklart skulle jag föredra att ha ett piano ståendes i mitt rum men ett sådant inköp är en nivå svårare. Jag har även köpt en ny mobil. Nu snackar jag inte om någon flashig sådan utan en som är lättvindig och fungerar i alla lägen. Så om du känner för att pimpa upp min mobil så är det inga problem för mig.

Imorgon bitti kl halv 8 är det samling vid färjan som vi ska ta för att komma över till Sydön. Så det blir att gå upp till gryningen hehe. HARE GÖTT OCH PÅ ÅTERSEENDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar