tisdag 23 februari 2010

Bunkrar upp för vintern

Jag har påbörjat ett stickningsprojekt, YES! Det var ett bra tag sedan nu och därför är jag taggad till tusen. Jag älskar att sticka, det är en sann hobbie för mig. Man ska inte underskatta gamla tanter som spenderar hela dagarna åt att hålla i två pinnar för det är så roligt och man använder sitt kreativa sinne för att skapa något på egen hand som man sedan kan använda. Home design så att säga. Nu håller jag på att sticka en halsduk med ett vinrött garn med possum i. SÅ himla mjukt och gosigt. Köpt från Queenstown vilket gör det hela ännu lite flashigare. Kortet här nedan är taget från dagens design lektion då jag och min trogna stickningsvänninna Alice sitter i full fokus med ögona riktade mot inget annat än det som hålls i händerna. Vill ni beställa något som är design a la Julia så gör det, kanske é jag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar