torsdag 18 februari 2010

Smygbloggar pa skolan

Har kommer rapporter direkt fran skolan. DE E' CHILL. Sitter i skolan nu och har Aghriculture. Jag andrade mitt schema, istallet for Painted word som inprincip motsvarar Kulturhistoria sa bytte jag till detta amne dar man studerar trad, vaxter och allt som har med naturen att gora, typ. I slutet av denna termin ska vi dra pa en trip till en Vinodling dar vi ska fa tillverka varan egen haxblandning. COOLT. Dafor kandes det vart att byta amne. Nar min larare forra lektionen namnde Dante, paradiso och hela den faderittan sa tankte jag bara, inte igen. Ett byte behovs sa det blev det ocksa. Just nu har vi enskilt arbete pa datorn och jag googlar for fullt pa olika tradsosrter, party party. Inte direkt det roligaste jag gjort i mitt liv men eftersom jag inte behover credits, vilket Nya Zeelandska elever samlar pa sig istallet for betyg, sa har inte jag nagon vidare press pa mig och sitter darfor med gott samvete och skriver. Det ar lite som att ha ett sabbatsar men att ga till skolan, vara trevlig, gora det man kanner for och ja, allmant chilla.

Har en lektion kvar, Outdoor Education. Sedan ere helg och drama. Imorgon ska jag pa en heldags musikfestival nere i hamnen som jag just har snott at mig pa internet eftersom biljetterna var slutsalda. Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar