onsdag 29 juli 2009

Dagens händelser

Segaste och lataste dagen på länge. Slutade typ kl 12 eftersom mitt schema är slappast i världen (vilket jag borde göra något åt så att mitt nuvarande liv fylls ut lite mer). Gick hem. Ätit mackor, chillat, åt en till macka, nutella (hehehehe heaven), chillat mer, vikit mina nytvättade kläder (som dock inte luktade någonting, för dyrt att köpa tvättmedel kanske), typ gått fram och tillbaka mellan mitt rum som luktar lite mögel och köket (träningspass), dator, dator och lite mer dator (i omgångar), ringt en tennistränare (en vettig sak!) och bestämde att jag ska testa i hennes grupp på onsdag, fått mail av en skillad DJ kille som vill ta emot elever (idag känner jag mig lite skakis och ska samla krafterna först), pimplat ett glas rödvin med nya morsan, ätit lite skum middag som sitter i maggropen nu, Caz kom hem (haft en kort chillstund med honom och elgitarren), borstat tänderna, iakttagit katterna som jag hittills bara ignorerat (kan ju dugas som underhållning i bittra tider) och tittat lite deprimerande på mina ägg eftersom jag känner mig lite konfundersam över det nya sällskapet. Vad vill dom mig, godnattsaga?

1 kommentar:

  1. ensamstående med två bebbes. jobbigt läge. hur känns det? haha puss klara

    SvaraRadera