söndag 26 juli 2009

Imorse halkade jag i duschen, råkade dra med mig draperiet på köpet också. Det kom lite av en chock eftersom det inte är något som jag brukar drabbas av sådär sju på morgonkvisten. En riktig rivstart på dagen alltså, aldrig fel! Duscha är förövrigt något som man vanligtivs älskar att göra. Men jag ska säga er en sak, i detta hus är det pest och pina. Därför har jag på senare tid skabbat ner mig lite, inte ta en dusch i onödan om man säger så. Sova är ju också en sådan grej som man bara gör, tar för givet liksom, men nu har jag verkligen fått uppleva skräcken med det allt för länge.

1 kommentar:

  1. Hej älskade julia! Hur går det med allt..och hur mår du! Hoppas att det ordnar sig snart och att du får komma till ett stäle där du kan få ut så mycket bra som möjligt under detta år! Skolan börjar om 3 veckor här hemma.. och känns redan konstigt att du inte kommer komma i i klassrummet. du Saknas. försök att ha det bra så ska du se att det ordnar sig! PUSS julia

    SvaraRadera