torsdag 30 juli 2009

Så här på kvällskvisten

Kom jag på en rolig grej som en tjej sa till mig första dagen i skolan på musiklektionen. Jag hade precis berättat att jag går musikestet och hennes kommentar till det var då: "Oh, how cool! You're just like Hillary Duff, you know the movie where she is a rockstar and starts in a new school!" Jag flinade som svar eftersom jag tyckte den sammankopplingen var underbar.

Idag fick jag även sjunga Sveriges kära nationalsång inför min nördiga klass på musiken. Det var kul eftersom texten blev otroligt freestyle, den dalade åt vissa håll och kanter om man säger så. Rätt soft att ingen vet vad man pratar om, lätt värt att utnyttja lite då och då. Nästa lektion ska vi spela "Dancing Queen" eftersom min underbart inspirerande lärare tyckte det passade ypperligt bra för mig att sjunga den. Det är rätt kul att äga faktiskt, men efter en vecka till eller så är jag faktiskt rädd att detta kommer att leda till en liten depression.

Köpte en soft läderväska förut också för att lätta på mina bekymmer lite, har gått runt som en lodis men plastpåse allt för länge nu. Jag har känt att haka på sig STS ryggsäcken bara vore ett steg åt fel riktning. Men pappa, jag lovar, jag står för kostnaden själv!!!! P.S Kanske D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar