fredag 18 september 2009

JULIA LEVER

Jag vill bara att ni alla ska veta att jag fortfarande finns. Jag lever. Jag har flyttat till en ny familj. JAG HAR FLYTTAT TILL EN NY FAMILJ. FATTAR NI!?!?! Inte jag. Efter 64 dagar i otrygghet i en dysfuktionell familjesituation. Och nu, aldrig mer. Det kommer ta ett tag att bli normal igen, inombords. Jag har blivit enormt nedtrampad. Som en potatis som ska bli mos. Hemsk process kan jag lova. Det kommer verkligen ta ett tag tills jag har repat mig helt. Men, mina batterier ska laddas om igen. Jag har nio dagar i ett superduper hem med underbart folk. Obeskrivligt tacksam.

Jag kommer inte uppdatera mycket nu, inget wireless internet i huset. Groteska detaljer om vad jag har varit med om de senaste helvetsdagarna kommer senare i mitt liv. Stora puckar.

I LOVE YOU ALL

8 kommentarer:

  1. åh julia! vad underbart att höra att su sluppit ut ur det hemska huset, hoppas allt kommer bli bättre för dej nu och att du kommer trivas framöver! <3

    SvaraRadera
  2. julia! Jag är så glad för din skull! va bra att det löste sig i alla fall :) puss min fina underbara vän!

    SvaraRadera
  3. Kära du, va bra, vilken skön nyhet att höra, äntligen! Lycka till i den nya familjen Julia! Kram Sushma

    SvaraRadera
  4. Hej Julia,
    Har följt dej och ditt äventyr lite då och då på bloggen (otroligt välskriven ska du veta!)
    Jag är himla glad för din skull att du äntligen kommit ifrån din värstingfamilj!
    Ha det så gott i din nya familj och ha en fantastisk resa! Kram Anki

    SvaraRadera
  5. Åhh Julia härligt! det värmde mig inombords att få se att du nu kommer få det bra! Jag saknar dig här hemma, men ut och levlivet nu när du väl får möjlighet! Puss älskade vän

    SvaraRadera
  6. // Mirja w (som skrev tidigare kommentar som anonym och glömde skriva namn...smart tjej) PUSS

    SvaraRadera
  7. Ska du ha det så himla bra att du inte ens har tid att skriva något till oss nyfikna stackare på flera dagar så får du allt ta o flytta till en sämre familj igen ;)

    SvaraRadera
  8. Hej! Har du kul i Nya Zeeland?:D Jag och min pojkvän ska alldeles strax åka dit vi också, i ett år. Vart är du nu? Och var har du varit? Har du rest runt mycket?

    SvaraRadera